close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور استانبول 96

    بازدید : 163
    سه شنبه 30 بهمن 1397 زمان : 19:53

    هتل منهتن دبی

    هتل 4 ستاره منهتن دبی با نام جدید اونیو آماده پذیرایی از میهمانان سفر دبی بوده و یکی از لوکس ترین هتل های 4 ستاره ی خیابان معروف رقه است . این اقامتگاه مجلل مورد توجه و اقبال گردشگران بسیاری است که به دبی سفر می کنند. رعایت اصول بهداشتی و استانداردهای هتلداری و برخورداری از پرسنلی با تجربه و امکاناتی پیشرفته از ویژگیتور دبی زمستان 97 های این هتل چهار ستاره به شمار می رود.هتل منهتن دبی دارای 133 اتاق استاندارد ، خانوادگی ، سوئیت رویایی در هتل وجود دارد . طراحی منحصر به فرد ، مبلمانی ظریف ، نور مناسب ، فضای پاکیزه ، خدمات 24 ساعته ، محیط آرامش بخش و دنج ، حمام مجهز به وان ، سشوار ، سیستم خنک کننده عالی ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ایتور دبی بهمن 97 ، تلفن ، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع ، چای - قهوه ساز و اینترنت پر سرعت رایگان از جمله امکاناتی است که در اتاق های زیبا و دلباز هتل منهتن به میهمانان تور دبی ارائه می گردد.

    هتل منهتن دبی

    هتل منهتن دبی


    هتل مجستیک تاور دبی

    معرفی : هتل مجستیک تاور یکی از هتل های 4 ستاره دبیتور دبی اسفند 97 است که در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل دارای یک برج 28 طبقه است که از طبقات مختلف آن نمایی زیبا از شهر و برج زیبای خلیفه پیداست. در این هتل 262 اتاق وجود دارد.

    هتل مجستیک تاور دبی

    امکانات اتاق ها : 262 اتاق این هتل از انواع کلاسیک ، دلوکس و سوئیت هستند که همه ی اتاق ها طبق مد روز دکور شده اند و دارای حمام های لوکس با لوازم بهداشتی هستند. در این اتاق ها امکانات مینی بار، تلویزیون با ماهواره، سیستمتور دبی نوروز 98 تهویه مطبوع،‌ میز کار، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، مبلمان و چای ساز در آن ها وجود دارد.

    امکانات هتل : تراس، استخر روباز تمام سال، تخت های حمام آفتاب، کافی شاپ، استخر در بام هتل،‌ باشگاه بدنسازی، سونا، سرگرمی های شبانه، نایت کلاب، اتاق بازی، اسنک بار، دستگاه خود پرداز، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات تور، خدمات بلیط، صرافی، پذیرش 24 ساعته، خدمات برای معلولین ، سالن آرایش،‌ اجاره ماشین، لاندری، روم سرویس، سرویس رایگان به ساحل

    هتل مجستیک تاور دبی

    رستوران هتل : در هتل مجستیک تاور هفت رستوران مختلف وجود دارد. رستوران الیا غذاهای یونانی سرو می کند؛ رستوران Tirquaz Garden Lounge که در کنار استخر قرار گرفته غذاها و قلیان عربی سرو می کند. در کافه لاوازا گروه های معروف تور دبیموسیقی زنده اجرا می کنند. هم چنین در برخی از این رستوران ها شما مسافران تور دبی می توانید سرآشپز را در حین طبخ غذا تماشا کنید.

    موقعیت مکانی هتل : این هتل در جاده منخول قرار گرفته است و تنها 400 متر تا ایستگاه مترو الفهیدی فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی نیز تنها 15 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. مرکز خرید دو قلو و دبی فریم نیز دو کیلومتر با هتل فاصله دارند.

    هتل مجستیک تاور دبی

    پیشنهاد ما : مجستیک تاور هتلی لوکس با موقعیت مکانی عالی، رستوران های با کیفیت و امکانات تفریحی است که مناسب خانواده ها و سفرهای کاری است.


    هتل نووتل البرشا دبی

    معرفی : هتل نووتل البرشا یکی از هتل های 4 ستاره دبی است که در منطقه شیخ زاید قرار دارد. این هتل که در مجموعه هتل های مشهور نووتل قرار دارد دارای ساختمانی زیبا با نمای شیشه ای است . این ساختمانهتل های دبی در 41 طبقه ساخته شده است که بخش عمده آن از اتاق ها و امکانات تفریحی تشکیل شده است. سرویس دهی این هتل به صورت BB به شما مسافران تور دبیارائه می شود و دارای 465 واحد اقامتی است.

    هتل نووتل البرشا دبی

    امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع سوپریر، اگزکیوتیو و سوئیت هستند که از پنجره های بزرگ تمامی آن ها نمایی از شهر پیداست. در این اتاق ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون، چای ساز، حمام با وان و دوش، سشوار و لوازم بهداشتی، صندوق امانات،‌سیستم تهویه مطبوع و میز تحریر وجود دارد. هم چنین سودیت ها دارای آشپزخانه نیز می باشند.

    امکانات هتل : تراس، استخر، استخر بام، ماساژ، مرکز اسپا، سونا، باشگاه بدنسازیتور دبی نوروز 98،‌ باشگاه کودکان، مرکز تجارت،‌ اتاق جلسات، خدمات برای معلولین، اجاره ماشین، سالن آرایش، فروشگاه سوغاتی، شاتل فرودگاهی،‌ خدمات تور. خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری

    هتل نووتل البرشا دبی

    رستوران هتل : رستوران هتل نووتل انواع غذاهای بین المللی را در دو سبک بوفه و آلاکارته برای شما مهمانان گرامی سرو می کند. هم چنین می توانید از لانژ و کافی شاپ کنار استخر نیز استفاده نمایید.

    موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه شیخ زاید ، در خیابان البرشا و جنب مترو شرف DG قرار گرفته است. فاصله آن با امارات مال تنها دو کیلومتر است و تا درب ورودی مترو 300 متر فاصله دارد.

    هتل نووتل البرشا دبی

    پیشنهاد ما : این هتل دارای کارکنان بسیار خوش برخوردی است و اکثر مسافرانی که به آن سفر کرده اند متفق القول می گویند امکانات آن در حد هتل 4 ستاره است. فاصله دو دقیقه ای تا ایستگاه مترو نیز از مزایای مهم این هتل است.


    هتل مارینا بیبلس دبی

    معرفی:هتل مارینا بیبلس جز هتل های 4 ستاره دبی میباشد کهتور گرجستان نوروز 98 از موقعیت جغرافیایی خوبی برخور دار است.هتل مارینا دارای اتاق های لوکس و زیبا میباشد که مجهز به امکانات رفاهی برای مسافران تور دبی میباشند.کارکنان و پرسنل های این هتل 5 ستاره مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی به مسافران تور دبی خدمت رسانی میکنند.هتل 4 ستاره مارینا بیبلس بهترین خدمات و امکانات رفاهی را در اختیار مسافران عزیز تور دبی قرار داده تا در طول اقامت خود استفاده کنند و لحظات خوبی را در این هتل مجتمع سپری کنند.

    امکانات هتل:استخر روباز،سونا،مرکز سلامت و آبگرم،رستوران،پذیرش شبانه روزی،روزنامه،اتاقهایتور باکو نوروز 98 پاک و بدون سیگار، آسانسور،پذیرش و تحویل سریع،گاوصندوق،فروشگاه در هتل،تهویه ،محل مخصوص کشیدن سیگار،بار،اتاقهای ضد صدا،بوفه،امکانات اتاق VIP،خانه داری،امکانات جلسه و ضیافت،ترانسفر فرودگاه،لباسشویی،خشکشویی ،آرایشگاه،اتو کشی،صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات ،خدمات کفش و واکس،کرایه ماشین،فکس و کپی،مرکز تجارت،سرویس مستخدم،سرویس ایاب و ذهاب،پذیرش و ترخیص اختصاصی،مرکز بدنسازی،بیلیارد

    امکانات اتاق:روم سرویس،تلویزیون،حمام با لوازم اختصاصی،سشوار،سیستم تهویه،دمپایی،تخت،مبلمان،دراور،مینی بار،کمد لباس،دراور،رخت آویز،اینترنت

    رستوران هتل:مسافران عزیز میتوانند در رستوران غذای مورد علاقه خود را سفارشتور روسیه نوروز 98 دهند و نوش جان کنند.رستوران هتل غذا های بین المللی و سنتی انگلیسی را به همراه انواع نوشیدنی برای مسافران عزیز سرو میکند

    موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا ساحل جمیرا:5 دقیقه

    هتل های کوش آداسی
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 2

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 4
  • باردید دیروز : 15
  • بازدید کننده دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 845
  • بازدید سال : 4269
  • بازدید کلی : 430349
  • کدهای اختصاصی